bledy-biur-rachunkowych

Jakie błędy zdarzają się biurom rachunkowym

Każde biuro rachunkowe może popełnić błędy, ale dobre biura starają się ich unikać i regularnie doskonalić swoje usługi, aby zapewnić najlepsze wsparcie klientom. Jeśli korzystasz z usług biura rachunkowego, zawsze warto być zaangażowanym w swoje finanse i zadawać pytania, aby uniknąć potencjalnych problemów. Na co najczęściej narzekają klienci biur rachunkowych?

Czytaj więcej

Nowoczesne biuro rachunkowe – zyskaj przewagę konkurencyjną

Kiedyś głównymi narzędziami pracy w księgowości był kalkulator i długopis. Wszystkie operacje księgowe były zapisywane w księgach. Już dawno ten obrazek odszedł do lamusa. Szacuje się, że w Polsce działa ok. 70 tyś. biur rachunkowych. Zmagają się one nie tylko z ciągle zmieniającym się przepisami, rosnącymi wymaganiami klientów, jak również konkurencją na rynku.

Czytaj więcej
JPK_GV(1)

Nowa struktura logiczna JPK_GV(1) od 1 lipca 2023 r.

Od 1 lipca 2023 r. będzie wprowadzona nowa struktura logiczna JPK_GV(1), do składania którego zobligowani są przedsiębiorcy. Zmiany mają na celu usprawnienie procesu przesyłania informacji przez podatników oraz większej transparentności danych dla organów podatkowych. Struktura logiczna została opracowana na podstawie projektu rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie ewidencji prowadzonej przez członków grupy VAT.

Czytaj więcej
współpraca z SaldeoSMART

III miejsce dla AuraTech za sprzedaż SaldeoSMART 2022 r.

W dniach 11-12 maja 2023 r. mieliśmy przyjemność uczestniczyć w 7 Konferencji Sieci Partnerskiej SaldeoSMART. Konferencja odbyła się w malowniczo położonym nad morzem Bałtyckim hotelu Primavera w Jastrzębiej Górze. Hasłem przewodnim tegorocznego spotkania było: „Morze nowości, przypływ możliwość!” I tak właśnie było. SaldeoSMART odkryło przed nami kolejne nowe możliwości dla naszych Klientów. Szczegółową relację z Konferencji przedstawimy już wkrótce. A teraz garść naszych wspomnień związanych z początkami współpracy z SaldeoSMART.

Czytaj więcej
marketing biura rachunkowego

Działania marketingowe dla małego i średniego biura rachunkowego

Prowadzisz biuro rachunkowe? Masz grono stałych, wiernych klientów? Jednak chciałbyś rozszerzyć działalność i zdobyć nowych klientów? Zastanawiasz się, jak do nich dotrzeć, mając niewielki budżet na reklamę? Pamiętaj, że sukces należy do tych, którzy w biznesie potrafią dostosować się do szybko zmieniającego się otoczenia.

Czytaj więcej