Producent nowoczesnego systemu ERP enova365 opublikował jego najnowszą wersję, która oznaczona jest numerem 2212.4.12. W jakich obszarach pojawiły się zmiany w tym nowoczesnym narzędziu dla firm? Zmiany dotyczą modułów Kadry Płace, Księgowość i Praca Hybrydowa oraz Pulpitów – HR i Kierownika.
Moduł Kadry Płace enova365
Najważniejsze zmiany jakie pojawiły się w tym module to:
- KZP, ZFM – zostało dostoswana nomenklatura dotycząca kas zapomogowo-pożyczkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- KZP, ZFM – umożliwiona została synchronizację elementów wynagrodzenia związanych z funduszami pożyczkowymi pomiędzy bazą kadrowo-płacową (baza źródłowa), a bazą do księgowania dokumentów dotyczących kas zapomogowo-pożyczkowych (baza docelowa).
- KZP, ZFM – umożliwiono konwergencję elementów związanych z funduszami pożyczkowymi pomiędzy bazami.
- Praca Zdalna – zostały dodane dwa nowe elementy wynagrodzenia „Ekwiwalent za pracę zdalną” oraz „Ryczałt za pracę zdalną”, które należą do rodzaju „Dodatek”.
- Wydruki – dostosowano wydruki związane z KZP i ZFM, Podstawą zasiłku, Badaniami lekarskimi, GUS-em, Oświadczeniem – PIT-3, PPK.
Moduł Księgowość enova365
- Deklaracje – zostały zaktualizowane formularze, wydruki, schematy lub struktury XML Deklaracji CIT, CIT 8, CIT-8E, PIT, VAT, VAT-7, VAT-9M.
- Ewidencja dokumentów – od 11 kwietnia 2023 wchodzą nowe przepisy i zgodnie z nimi zostały wprowadzone mechanizmy umożliwiające księgową obsługę kas zapomogowo – pożyczkowych (KZP).
- Ewidencja dokumentów – dostosowano wyliczanie procedury VAT TP do okresu obowiązywania powiązania.
- Praca na wielu bazach – wprowadzono mechanizmy umożliwiające przygotowanie zbiorczego pliku JPK_V7 dla grupy VAT.
Moduł Praca Hybrydowa
- Zostały wprowadzone zmiany dotyczące wyboru miejsca pracy w funkcjonalności rejestracji czasu pracy.
- e-wnioski – został dodany nowy e-wniosek związany z pracą zdalną: „e-wniosek o zmianę lub anulowanie okresu pracy zdalnej”.
Moduł Pulpit Kierownika
- Zestawienia Czasu Pracy – nowe definicje zestawień: „Czas pracy – edycja”, która prezentuje kalendarz „Czas pracy” pracownika oraz „Plan pracy – edycja”, która prezentuje kalendarz „Norma czasu pracy” pracownika.
- Umowy – nową zakładkę, która prezentuje listę umów B2B i APT podległych kierownikowi pracowników. Podobna zakładka widnieje w Pulpicie Pracownika.
Pełna lista zmian dostępna jest tutaj>>
Autoryzowany Partner enova365
Zapraszamy do kontaktu z nami. Użytkowników, którzy życzą sobie wsparcia we wprowadzeniu nowej wersji, zapraszamy do kontaktu pod adresem: enova-wdrozenia@auratech.pl. Z Użytkownikami systemu na licencji ASP/wynajem i AZUR będziemy się kontaktować niezależnie w celu przeprowadzenia modyfikacji.
Jesteś zainteresowany możliwościami, jakie może dać enova365 Twojej firmie? Zapraszamy do umówienia się na bezpłatną konsultację z naszym doradcą. Spotkanie może odbyć się online lub w siedzibie Twojej firmy. Podczas konsultacji porozmawiamy o Twoich potrzebach i pokażemy funkcjonalności enova365. Możesz również przetestować wersję demonstracyjną. Odkryj nowe możliwości dla Twojej firmy. Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem enova365. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Zobacz opinie naszych Klientów.