SaldeoSMART to wielofunkcyjna aplikacja, która usprawnia pracę każdego biura rachunkowego i działu księgowości. To niezbędne narzędzie pracy. Odkryj możliwości jakie daje aplikacja SaldeoSMART w codziennej pracy.
Dlaczego aplikacja SaldeoSMART to funkcjonalne rozwiązanie dla Twojej firmy?
SaldeoSMART to platforma dostępna przez przeglądarkę (online lub stacjonarna), obejmująca programy do fakturowania, organizacji pracy, system OCR do odczytu faktur oraz elektroniczny obieg dokumentów. Jest doskonałym rozwiązaniem dla biur rachunkowych i działów księgowości w każdej firmie. Aplikacja SaldeoSMART doskonale rozumie i odpowiada na potrzeby księgowych i biur rachunkowych. Wspiera ich w codziennej pracy. Ułatwia komunikację na linii klient – biuro rachunkowe. Jak również usprawnia przepływ informacji pomiędzy działami firmy. To doskonałe narzędzie do zarządzania dokumentami. Dzięki aplikacji mobilnej masz dostęp do danych swojej firmy z każdego miejsca. Prosto i wygodnie.
Jakie są najważniejsze funkcjonalności SaldeoSMART?
- Odczytywanie danych z faktury z eksportem do programu księgowego.
- Integracja SaldeoSMART z większością programów księgowych.
- Narzędzie, które jest zawsze zgodne z przepisami prawa.
- Tworzenie obiegów dokumentów dostosowanych do Twoich potrzeb.
- Możesz zarządzać swoją firmą z dowolnego miejsca. A to wszystko dzięki aplikacji mobilnej.
Zobacz, jak wygląda odczyt dokumentów w aplikacji mobilnej SaldeoSMART
Zobacz, jak działa integracja SaldeoSMART z KSeF
W jaki sposób wystawić fakturę od kwoty brutto w SaldeoSMART?
Skontaktuj się z nami
Firma Aura Technologies od ponad 25 lat dostarcza i wdraża systemy informatyczne dla firm. Gwarantujemy kompleksową obsługę – wdrożenie, szkolenia, serwis. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem SaldeoSMART. Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu SaldeoSMART w swojej firmie? Skontaktuj się z nami. Podczas spotkania na żywo lub online zaprezentujemy możliwości SaldeoSMART.