wsparcie-powdrożeniowe

Jak z sukcesem wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów w firmie?

Wdrożenie obiegu dokumentów odnosi się do procesu wprowadzania systemu elektronicznego, który umożliwia zarządzanie cyklem życia dokumentów w firmie, takich jak faktury, umowy, zamówienia itp. Wdrożenie obiegu dokumentów może przynieść wiele korzyści, takich jak usprawnienie procesów, redukcja kosztów, zwiększenie efektywności i poprawa kontroli nad dokumentacją.

Szczegóły
JPK_GV(1)

Nowa struktura logiczna JPK_GV(1) od 1 lipca 2023 r.

Od 1 lipca 2023 r. będzie wprowadzona nowa struktura logiczna JPK_GV(1), do składania którego zobligowani są przedsiębiorcy. Zmiany mają na celu usprawnienie procesu przesyłania informacji przez podatników oraz większej transparentności danych dla organów podatkowych. Struktura logiczna została opracowana na podstawie projektu rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie ewidencji prowadzonej przez członków grupy VAT.

Szczegóły